Ce trebuie sa faci sa iti indexeze Google blogul in 24 de ore

5 lucruri care trebuie sa le faci pentru ca Google sa iti indexeze blogul in 24 de ore:

1. Inscrie blogul in comunitatile de bloguri (Blog Communities) . Cele mai importante comunitati de bloguri sunt: MyBlogLog, BlogCatalog, Blogged si NetworkedBlogs. Toate aceste comunitati au un rank ridicat in motoarele de cautare asa ca blogul tau va fi indexat mai repede.

2. Inscrie blogul in site-urile de evaluare si site-urile de statisitici. Si acestea au un rank ridicat in motoarele de cautare. Cele mai importante ar fi : Websiteoutlook, Statbrain, CubeStat , URLfan.

3. Directarele de feed-uri. Adauga feedul tau in cele mai importante directoare de feed-uri, in aces mod Google va afla mai repede ca blogul tau a fost actualizat. Cele mai importante sunt: Octofinder, Feedadage iar pentru romania Rsshunt.

4. Retelele de socializare. Pentru bloguri, cea mai importanta ar fi Twitter. Alte retele: Facebook, Digg, Delicious etc.

5. Technorati si Changedetection

http://bit.ly/a39yDj

5 comentarii: (+add yours?)

Pariuri Sportive Online spunea...

WOW impresionanta pagina ! Cu toate astea a durat o vesnicie sa se incarce. Ma gandeam ca ar

fi bine sa-ti spun pentru a remedia problema asta. Unii oameni s-ar putea sa nu astepte asa

de mult pana se incarca, cu toate ca MERITA DIN PLIN sa astepti !!!

dli spunea...

interesant, oare chiar functioneaza? a incercat cineva?

sanatatestilfrumusete spunea...

Buna! mi-a fost de un real folos tot ceea ce am citit aici. Sunt la inceput cu "bloggaritul" si ma simteam pierduta , avand in vedere ca nu am abilitati extraordinare in domeniul informaticii si multi termeni imi erau straini. Multumesc

Anonim spunea...

Eu am creeat un blog (pavel-floresco.blogspot.com) si m-am trezit in plus cu un duplicat: pavel-floresco.blogspot.com/2012_10_05_archive.html. Daca il accesez, mi se deschide parca tot blogul meu, dar cu o pagina goala in loc de text. As prefera sa-l sterg pe acest duplicat. Se poate ? Nu cumva se sterge automat si primul blog ?

Adrian Pusca spunea...

Au efect sfaturile din articol.